.


.......::::blog owner::::.......

My photo
I'M NOT PERFECT.. SOMETIMES I COULD BE PHOTOGENIC.. WAHAHA.. SO.. DUN BE SHOCK WHEN I GOT INTO MANY PIC...

.::baca ni betul-betul::.

huhu~


this thing i really sux u know..
stp saat ade je notification kat aku nyer page..
kaler merah lak tuh.. haha..
dah la aku sensitif ngn kaler merah...
ase nk tgk je..
so aku pown tkan r..
alang2 aku bace bek aku komen..
alang2 aku komen ade plak org balas...
then aku balas la blik..
pas2 ade org len plak sambung komen..
aku pown truskan sesi komen tuh...
pas2 mereka saling komen antara satu sama lain...
aku tanpa segan silu pown join la skali..
bkn ape.. utk menceriakan keadaan...
sampaikan aku nk gi mandi pown ssh..
sbb stp saat notification tuh ade..
egtkan nk galas cpu aku ni msuk tandas skali..
sambil2 mandi bley gak aku balas komen diorg..
tp apekah daye..
benda tuh mustahil aku nk bwat..
gler ke ape bwak cpu msuk lam tandas..
taw la FCM..
tp jgn la jadi giler mcm tuh skaley..
wakaka.. woit..
apesal aku melalut ney..
okies.. kembali pada berita utama..
facebook sux..
facebook sux..
facebook sux..
tp kalu aku g kat pc kmpem gak bke facebook..
haha..
aku pown xtaw nape..
dh jd habitat aku kowt..
eh2.. habit je la.. memandai tmbah "at" kat blkg tuh..
okeis la..
aku xtaw nk ckp ape sebnanyer nie..
mmg aku nie "pendiam" orgnyer..
so, aku x byk ckp..
wakaka..
okeis la..
thanx 4 reading..
FACEBOOK SUX!!

adios amigos~


2 komen mereka (byk nie je ke?? huhu~):

  Procrastinator

June 29, 2009 at 5:13 PM

fcebook sux????
wakaka.. ko men jugak!!!
bgus2 siap ade entry untuk fcebook agi!!

  uMaR FaRuQ

June 29, 2009 at 6:02 PM

kah3... no komen...