.


.......::::blog owner::::.......

My photo
I'M NOT PERFECT.. SOMETIMES I COULD BE PHOTOGENIC.. WAHAHA.. SO.. DUN BE SHOCK WHEN I GOT INTO MANY PIC...

.::baca ni betul-betul::.

lalala~~

wahaha...at last aku jmpe gak layout yg berkenan di hatiku..
mmg aku rse berkenan sgt r..mampos r korang k kte nmpk feminin pown..
asalkn cun..hehe..
hadula..woit..alang2 korang da tgk page meh r kita sembang2 kat tepi tuh..
apela...tepi tu je...x nmpk ke?? hapara...tgk btol3...

urm..tp la kan..mmg ase puas aty r aku berjaye adjust blog aku nie..
iye la kan..aku kan slalu bz...dota sentiasa menunggu..
tp yg sadisnye pc aku kne virus..ble ntah aku nk htr kat kdi..
mls ase..blh gne agy ekpun..tunggu r..kalu virus 2 da mengganas aku format r pc nie..
agypown x byk benda agy aku adjust..
hehe....

okies la...
aku pown da ketandusan idea nk mengupdate post kat blog aku nie..
so..kepada sesape ade idea berlebihan sila curahkan kat aku k..
nk tau psl diri aku ke..psl ape2 ke..
ntahla..aku mls nk sebnanye..tp kalu aku permintaan aku akn bwat r..
hehe..kr..
adios amigos...

0 komen mereka (byk nie je ke?? huhu~):