.


.......::::blog owner::::.......

My photo
I'M NOT PERFECT.. SOMETIMES I COULD BE PHOTOGENIC.. WAHAHA.. SO.. DUN BE SHOCK WHEN I GOT INTO MANY PIC...

.::baca ni betul-betul::.

KetikaKitaMudaRemaja....

mengapakah aku terasa amat bosan ek??
aku buhsan..
tataw nk watpe..
oleh itu aku nk ltak pic cket kat cni..
haha..



pic ini diambil ketika kali terakhir kami g kat kospint bersama2..
time tuh ade prog ape ntah..aku da x egt..
pic ni aku edit n ltk tulisan tuh saje je..
tp cbe bg mereka yg knal belakang sape itu..
sila jawab k.. hehe...

next!!!



haaaa....haha..
pic ni pown kat kospint gak..
hari yg same ngn kat ats td..
tp ketinggian dr paras laut je berbeza.. hehe..
tgk je la kat pic tuh..
aku da tulis situasi..
kat tepi tangki air kospint..
bkn ape..kitorg t'amat buhsan menunggu kedatangan 'limousin' kami..

so.. kami melakukan aktiviti yg jrg dilakukan manusia sejagat...
haha.. comey gak scenery dr atas tuh..
next!!




ahaha.. pic ni time nk g mkn kat luar smentara tunggu 'limousin' kitorg smpi..
so.. oleh kerana tahap kebusanan smakin meningkat..
kitorg bersepakat nk koya time amek pic nie..
haha.. x byk aku nk komen pic nie..
tp cun gak.. haha..
next!!!



haaa.... ni la 'limousin' yg aku kter td..
tp yg ni bkn kitorg pnye..
ni kospint pnyer.. sbb 2 blh ilek siap amek pic agy..
kalu 'limousin' kitorg smpi sumer kelam kabut..
punyer la gelabah mcm keadaan org nk ng mknn free kat afrika..
berebut nk nek bas jgn kate r..
kalu blh nk msuk ekot tingkap.
tp nsb bek bas ni bas ekon..
so.. tingkap xley bukak..

wahaha.. mereka sgt2 rakus..
done!!

pic2 ni aku edit sebnanye aku nk wat slide kenangan time reunion aritu..
tp ntah mcm mane r bley plak batal reunion tuh..

hadulaa...
kalu taw awl2 bg aku handle xpe..

bkn nk kate hebat tp aku rase mcm berkebolehan..
iye la.. plg kurang pown minx tlg akuw pown da xpe.. bincang
ape prob..itu..ini.. kan3..
huhu..
k r..aku pown da ilang cket buhsan nie..
nk men game plop.. tata~


.::adios amigos::.

.

0 komen mereka (byk nie je ke?? huhu~):